njuter av lördag morgonen.

Well hello!

Sitter hemma hos min pojkvän helt solokvist och väntar på att dom ska komma hem med lite käk. Igår var jag först en working woman, men sen när jag slutat mötte jag upp Paulina på ett glas vin på syrrans jobb (Kung-Carls Bakficka).
Efter det drog jag hem hit och drack några öl med Basti, Jessica, Tobbe och Larsson. Trevligt som fan men eftersom man har blivit en liten sömntuta så lockade sängen tidigt igår också.
Ikväll ska vi ut och fira att Jess fyllt år, undra hur det kommer att gå medtanke på att jag och Basti båda två drabbats av årets förkylning!

Pratade med Lissan nyss och jag SAKNAR verkligen min Leslie hur mycket som helst... Det är tomt utan henne här i Sverige... Och det blir verkligen extra påtagligt hur mycket man saknar Liss och Malla när man pratar med dom små liven i telefonen...

Nej nu ska jag ta en kopp of coffe och njuta av tystnaden och ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0