oh no.

Hatar man inte att vara tjej ibland? Jag har drabbats av seklets mensvärk. Det är som om det inte finns något stop på åkommor man kan drabbas av under en och samma period.
Skulle ha åkt och gjort simintyget till Polishögskolan idag med Paulina men känner att det är bättre att puffa fram det tills man kan gå normalt. Så det får bli på onsdag.
Fan va meningslös jag känner mig av att ligga hemma och jäsa på soffan, även om det inte alltid är kul att jobba så känner man sig iallafall lite produktiv.
Det här går fetbort. Har kollat i skafferierna 20 gånger trots att jag vet exakt vad som finns i dem. Jag är skadad, eller rättare sagt, de flesta som är hemma och är sjuka o småsugna lider nog av det syndromet, det skulle ju kunna ploppa upp något gott från tomma intet den 21a gången man öppnar och tittar, eller?

Nej ni. Njut av dagen, nu ska jag fortsätta att utforska det ätbara i mitt krypin.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0