Nu får det vara nog. Kaputt. Finito.

Dagen börjar lida mot sitt slut och här sitter jag som en annan soffpotatis.
Idag har jag jobbat och efter jobbet kilade jag iväg för att träna. Det gick bra men jag absolut avskyr när det är så fullt med folk så att man får köa för att få träna med de saker man vill. It sucks!
Något annat som börjar suga riktigt hårt nu är vädret. NU får det vara nog! JÄTTENOG! It is enough. På riktigt.
Man kan inte ens prata i telefonen när man är utomhus för att man fruktar för att handen man talar i ska ramla av. he...
Nej men allvarligt talat, någon måtta får det vara på kylan. Vad hände med växthuseffekten?
Ge mig sommar, ge mig värme.
Ge mig färg på kroppen...



Men den som väntar på något gott.... eller hur mina vänner? Määääh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0