26/1

Jaha så idag är alla glada, alla har fått lön. Förutom jag. Kul liv, haha. Jag är nämligen timanställd fram till 1 februari, sen blir jag heltid. Så jag får dubbel lön nästa månad, men det hjälper ju inte mig nu heller. Men jag överlever, man har ju sina små brödgömmor.
Träningen igår gick bra, tog det väldigt lugnt, mest för att jag haft dåliga erfarnheter av att ta i för mycket vid 1a träningspasset förr. 9/10 gånger då jag överansträngt mig när jag är urform har jag blivit mega förkyld och fått jätteont i halsen. Så nu kör vi lugnt och försiktig i början. Imorgon blir det ett till träningspass, känns som om detta kommer att fungera!

Jag håller just nu på att kolla på ett program om en flicka som åldras för tidigt, "Haleys hopp" tror jag att det heter.
Hon är JÄTTESÖT.

Måste kolla! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0