Ångest i dess renaste form (negativ, jag vet)

Hello Beloved Ones!

Har precis kommit hem efter att ha spenderat en kväll på Sollentunas nyöppnade O'learys. Nice ställe. Kommer med all förmodan slå haket nr 1 & 2 (Paddys&Stinsvillan) med hästlängder. Det kan verkligen vara superskönt att bara hålla sig på hemmaplan ibland. Slippa att kriga in till stan och allt det som tillhör krigandet.

Jag måste ju erkänna att ångesten redan är här. På måndag börjar jag jobba igen, denna gång på Danderyds sjukhus. Ska faktiskt bli fruktansvärt (FRUKTANSVÄRT!!!!!) trist. Eller rättare sagt: JOBBIGT! Som fan! Jag har varit ledig sen den 22a december.
Visst, jag erkänner, tycker inte alltid att det är jättekul att vara ledig... Men... Det slår att jobba.
FUCK.
Hoppas verkligen att det blir bra som tusan.



Nattinatti små tussar...

Kommentarer
Postat av: Jerret

Jag är med dig! Trots sjukt lång ledighet får jag panik av att plugget börjar i veckan.. tycker synd om alla stackars satar som kommer få höra på mitt ångestgnäll dessa dagar :P

2010-01-03 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0