ett svart hål.

En står klump befinner sig i min mage. Det finns inga ord för hur ont det gör. Min lilla vovve och ögonsten mår inte alls bra. Det är så otroligt svårt att acceptera att hennes sista dagar är här. Jag vill inte inse att hon snart inte är här längre. Samtidigt som man inte vill att hon ska lida så känns det helt fel att avliva en levande varelse. Någon som faktiskt lever och andas.
För alla gånger jag stört mig på att hon snarkar, skäller, måste bli rastad så ber jag tusen gånger om ursäkt. Jag lovar att gå ut med henne 5 gånger om dagen i hela mitt liv om hon bara kan bli bra igen.
Min lilla lilla lilla tuss som har varit en del av mitt liv i 13 år. Jag inte föreställa mig att komma hem till en tom lägenhet. Det finns bara inte i min värld.



Det är inte bara en hund, det är min hund, min älskade Babi.

Kommentarer
Postat av: paulie

älskade, älskade babi... hon kommer få det underbart bra bland alla andra vovvsingar, hon kommer tom ha turen att få träffa angie igen, och även doxa! Det är nog jobbigt och tungt ett tag, men jag kan vara din babi tills det känns bra igen älskade du....<3 säg bara till

2010-01-10 @ 18:24:06
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: lisette

Angie vantar sjalvklart pa henne! Hon kissar sakert pa sig nar hon ser babbsan igen!

Jag vill bara komma hem och halla om er bada tva. Sa lova att kramar och klappa henne med karlek fran mig

TANKER PA BABI!!!

2010-01-10 @ 23:00:25
Postat av: Storasyster

Jag har grinat typ konstant sen jag kom hem. Kommer grina hundra gånger till. Kan inte förstå att hon inte ska finnas där. :(

2010-01-11 @ 06:28:28
Postat av: Jennifer

:( <3

2010-01-11 @ 16:21:58
URL: http://faiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0