I have to say what is on my mind.

Varför har det blivit en "grej" att man måste dra på en "finn-dig-själv" resa? Om man inte är i behov av att finna sig själv just nu då? Är det då okej om man står över?
Känns faktiskt som en ganska pressande sitatuion. På något konstigt sätt så är man numer lite konstig och tråkig om man inte gör allt det där som alla andra gör. Typ åker till Thailand, Bali, Australien mm. Fuck it.
Det lockar inte mig att åka bort i 3 månader och supa skallen av mig varje dag under denna tids period, för att sedan komma hem och vara ännu mer lost än vad man var innan. Sorry. Jag älskar att resa, men absolut inte under sådana omständigheter.

Tänkte bara sprida ordet.

Några av de resor som gjorts på senare år...



Thailand, Khao Lak, 2004



Isla de Margarita Jul&Nyår 2005/2006



Teneriffa 2006



Zakynthos 2006




Kommentarer
Postat av: lizzzzzzzzzz

skall man kanna sig traffad av dina visdomsord?

2010-01-04 @ 03:09:27
Postat av: eliza

haha nej verkligen inte. Man gör det man vill. Jag vill inte. Som sagt Nonono!

2010-01-04 @ 17:52:59
Postat av: lis

jag tycker om dig anda

2010-01-07 @ 04:36:44
Postat av: e

det var ju trevlig att höra =D

2010-01-07 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0