lite kort om de senaste dygnen.

Jaha, så har man bearbetat sin sorg lite. Det är tomt, fruktansvärt tomt, men ändå skönt att veta att hon slipper lida. Det känns som när min morfar och morbror dog, som att de bara rest bort.
Så är ju inte fallet, men det är skönt att tänka så, ibland.

Så vad har jag haft för mig de senaste dagarna; inte mycket.
Vart ju såklart magsjuk i måndags kväll så det blev inge jobb varken tisdag eller onsdag. Ibland kan det nästan kännas som om någon sitter däruppe i himlen och bara väntar på rätt ögonblick att strö salt i såren på en. Som om det inte vore nog med att ens hund går bort så ska man bli magsjuk på köpet. Lite medkänsla kanske vore på sin plats?

Igår var jag hos frisören och fixade mitt barr som skiftade i typ gult/grönt/brunt och jag la även till en liten lugg!
Känns sådär, ångrade mig nästan på en gång när jag insåg hur mycket jobb det faktiskt är att ha lugg. Men nu sitter den där den sitter så det är bara att gilla läget.

Annars har jag inte så mycket mer på hjärtat for the moment. Ikväll blir det lugnt, har lite ont i halsen och har noll lust till något fartfyllt...



Kommentarer
Postat av: PÅL

FAN VAD SNYGG...KOM TILL MAMMSEN!

2010-01-23 @ 18:34:44
Postat av: Eliza

WELL OKEY.

2010-01-23 @ 18:40:17
Postat av: Jennifer

Döfint Elizaaa :)

2010-01-24 @ 16:14:52
URL: http://faiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0