snabba cash.

Besvikelse.
Mitt biosällskap och jag var väldigt enade om att Snabba Cash var en fullständig besvikelse. Trist som fan. Om man inte läst boken kan man nog tycka att filmen är grym, men jag som läst boken tyckte att filmen var en riktig flopp.

Men hörrni, imorgon börjar mitt nya träningsliv. Inhandlade ett par nya träningsbrallor idag, så imorgon gäller det. Inget tomt prat denna gång. Nu ska jag börja träna ordentligt 2-3 gånger i veckan. Wish me luck.

Nu blire mer Joel, Johan Falk med andra ord.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Jess

Joel.. mums

2010-01-25 @ 09:07:13
Postat av: Julia

Vart ska du börja träna flurret?

2010-01-25 @ 11:24:11
Postat av: eliza

Ja han e mumsig jess.



Jag ska börja träna på danderyds sjukhus ;D personalgymmet. Inte världens bästa men för 300 kr om året känns det värt det!

2010-01-25 @ 18:07:51
Postat av: Jess

Sjukt bra! Det lär ju verkligen bli lättare att faktiskt gå träna när man kan göra det före/efter jobbet utan att flänga hem innan, stressa å hålla på :)

2010-01-26 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0