Helgen i Göötlaborg!

Hej hej hallå! Idag är jag glad för att jag har klarat fystestet!!! Så jävla skönt! Nu är de bara att vänta och se hur de går. Första veckan i Augusti får man veta om man gått vidare till Pliktverket! Håll några tummar för mig är ni snälla!

Helgen i Götet har varit jättebra! De var svinjobbigt att lira då de var galet varmt. 2 förluster 1 vinst, vilket mest berodde på att vi inte orkade. Sen så fick vi punka i Jönköping på vägen ner. Kul liv. Så vi fick bärgas bort från E20 och hade polisassistans i väntan på bärgningsbilen, hah! Sen blev de till att köra max 80 km/h ner till götet, de tog ett tag vill jag lova!
Lördag kväll blev de utgång, svinkul var de! Först åt vi middag på Rubys och sen gick vi till ett ställe som hette trädgården! Riktigt lyckat!

Igår efter att vi checkat ut råkade vi i knipa igen, en snubbe slog sig ner bland oss när vi solade och började va jobbig. Han la sig på Adolf och drog mig i tårna. När vi lackade ur och bad honom gå så blev han lite aggressiv. Då märkte vi att Adolfs mobil och hörlurar var borta så vi lubbade efter och då hade vi en sån jävla röta att polisen stod precis runt hörnet! Vi fick tillbaka sakerna och han fick åka polisbil, HA!

Men summasummarum; Rolig helg!

Ikväll blir de korpenmarre!

Langar upp lite bilder sen
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0