enjoy.

Dålig uppdatering nu, jag vet, sorry, my bad.
Igårkväll var jag hemma och myste med prinsen som lagade jättegod mat åt oss. Vi såg I love you man (jag tyckte att den var grym, han tyckte nog attg den var sådär).
Imorse var jag uppe med tuppen för att jag skulle hjälpa Angelica att plåta lite inspirationsbilder till hennes hemsida som snart ska öppnas. Det var superfun! Både att träffas och att plåta dessa charmiga kläder!
När jag kom hem vid 16 så somnade jag som en stock. Vaknade för 30 min sen och har väldigt ont i halsen (surprise, surprise...) och i kroppen. Men här blir det inte till att vara kinkig, för imorgon ska jag jobba. KUL helg, kul liv... näeee jag är inte bitter, inte alls...







Såhär kul har vi haft det idag! ENJOY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0