igår och idag.

Godmorgon! Eller för mig är det snarare godmiddag, har nämligen varit vaken till och från sen klockan 7 imorse då jag blev väckt av hemtelefonen. Försökte desperat somna om i en timme och lyckades väl sådär. . . Men nu är jag iallafall uppe och ska snart åka och handla mat med Mamma, det känns som en riktig söndag idag. Jag har fet halsbränna och känner mig ungefär lika fräsch som en soptunna.
Gårkvällen var trevlig. Jag, Nina, Paulina, Anna och Joi var hemma hos Anna och sen drog vi ner till Olearys ett tag, blev en ganska tidig kväll men sådana kan vara bra ibland också.

Ikväll kommer mina syskon och deras respektive hit på middag, det blir inte att man ses så ofta tyvärr. Men igår gjorde mamma slag i saken och bjöd in dom på middag.

I veckan ska jag sätta igång med träningen igen. Känner mig som årets soffpotatis när jag inte tränar. Så nu ska jag försöka köra tre gånger i veckan så man blir riktigt fit till sommaren och fystesterna på polishögskolan (om man blir kallad).







Ha en trevlig söndag då!


Kommentarer
Postat av: påål

åh tack eliza, verkligen en vacker bild...

2010-03-21 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0