Inte igen, tack.

Är helt slut i skallen idag. Har känt mig lite halv trött hela dagen. Men nu är det snart Desperate Housewife premiär, WIHO! Som jag har längtat!
Till det blir de glass, varma hallon och grädde. Ja jag har ju tränat idag, så då får man faktiskt gotta sig, och alla andra dagar också dessutom.
Sen har jag en liten bön till Gud i himlen om han finns där uppe. Det är nämligen så att Calici är lös på jobbet, så min request är såhär: SNÄLLA LÅT MIG SLIPPA! JAG VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE, INTE UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER!
Så nu har jag sagt det! Tack på förhand!



Bruna och fina flickor sommaren 2008.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är calici????

2010-03-02 @ 20:51:39
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: Eliza

Calici är magsjuka, vinterkräkis............blääää

2010-03-03 @ 06:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0