Missbruk.

Helgen är nära, då får man alltid lite extra energi. Men mina händer är döende. All handsprit som används nu när vi har magsjuka på jobbet torkar ut mina händer totalt. Känner mig så jävla äcklig när händerna är fallfärdiga... USCH.
Så alla goda getter; i helgen ska det missbrukas handkräm (handkrämen hjälper nämligen ändå inte när jag spritar händerna hela tiden, så i helgen när jag vilar från spriten, alltså handspriten, så får jag missbruka handkräm)
Det är planen iallafall.
Nu är jag så trött så att jag snart faller ihop. Degklumpen lägger sig med gott samvete på soffan och smälter pannkakorna i magen samtidigt som jag känner mig nöjd med dagens träningspass.

WU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0