Påskpresenter.

Heeeeej hej!
Idag är det fredag i min värld. Känns sjukt bra! Kom hem från jobbet vid 5 och har precis ätit middag. Orkade inte vänta till "normal" middagstid så jag åt nu.
Jag som trodde att jag inte skulle få några påskägg i år medtanke på att mamma är i spanien, men så igårkväll kom min älskade vän paulina hem till mig med ett litet tusse ägg! MUMS! Det tackar vi för. Sen fick jag en tidig påskpresent av min kärlek igår i form av en ansiktskräm och ett läppglans, då blev jag jätteglader!

Ikväll ska mina tjejer komma hit och mysa & tv3 bjuder oss på underhållningen (hahah klyschigt). Det blir förmodligen Anna Ankas assistent, efterlyst och sandhamn. OM jag får bestämma dvs.

Have a good one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0