shoes

Idag har jag varit en fett mobbad tjej. Kände mig sugen på att träffa mina tjejer och käka lite på något mysigt ställe i närheten. Skickade mass-sms till de 10 brudar som befinner sig i svedala. Fick 6 st NEJ och 4 st svarade inte ens, kul liv. Så jag gjorde som alla tjejer borde göra när de känner sig lite deppiga; shoppade. Nämligen ett par fina bra-att-ha skor.

Hoppas dom passar. Jag har nämligen lite mongofötter. Dom är långa och smala och ibland för stora för 39or och ibland för små för 40or... jobbigt läge...

Aja. Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

väldigt snygga unga dam

2010-03-03 @ 22:10:34
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: Ninaaa

neeeemen åh vad dålig jag är!!

jag skulle helt 100 ringa upp dig och säga att jag inte kunde.... så glömmer jag det! fyy

du är inte mobbad, fina flisaaa! du är min kompis:)

2010-03-04 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0