Spruckna planer.

Jag hade planerat min onsdag in i minsta detalj. Förs skulle jag jobba, sen skulle jag hem och skriva klart min ansökan till Polishögskolan, sen skulle jag på massage hos Annso.
Planen sprack när min hals valde att svullna upp. Överläkaren på vår avdelning kollade på den och misstänkte något med sköldkörteln, vi tog prover, jag gick till akuten, väntade 2 timmar, fick se en annan doktor, gick hem. Utan något resultat. Det är inge fel på mig, förutom svullnaden och att jag inte kan svälja ordentligt (det känns som om något sitter fast i min hals, typ).
Imorgon ska jag iallafall gå en visning på Åhléns som ska öppna på Östermalmstorg. Så det blir en väldigt lång dag. Tror att invigningen börjar vid 8 på kvällen... mjäääää....
Nu ska jag dränka mina sorger i glass med kolasås!

Simma lugnt...

Kommentarer
Postat av: Jerry

Vad e det för visning? Låter kul!

Hoppas halsen e bättre då :)

Pusseluring

2010-03-11 @ 08:12:06
Postat av: paulie

men stackars lilli dååååå...gulligt att du berättat om visningen..men lycka till iaf flisi!<3

2010-03-11 @ 09:04:30
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: eliza

De ska öppna ett nytt åhlens på östermalm, vet inte så mkt mer än så, tror att det är mingelvisning.



Paul, jag kollade faktiskt upp det, men det vara inte för allmänheten:( sorry lilli

2010-03-11 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0