Änglar!

Hej!
Sitter i denna stund och tänker så att huvudet knakar.
Det är nämligen så att min mammas vänner som hon inte träffat på 30 år ska komma hit vilken sekund som helst, och hon vill såklart att jag ska träffa dom innan jag åker hem till min karl.
Då kom jag och tänka på om jag kommer att sitta här om 30 år och vänta på mina vänner som brukade vara mina bästa vänner. Hemska tanke. Hur ska man göra för att inte tappa bort sina vänner egentligen? Det känns ju alltid så självklart att dom kommer att finnas där hela livet, men som min mamma sa: vi trodde att vi skulle vara vänner hela livet, men här är vi nu 30 år senare. Och visst fan kan det bli så. Men usch vad jag ska krama mina älskade vänner hårt och länge nästa gång jag ser dom!!!

Älskar er tjejer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0