imagine.

Gokväll allesammans!
Har precis arbetat mitt första kvällspass på avdelningen. Det gick bra, men var lite långtråkigt. Sysselsatte mig med att rensa ur personalens kylskåp och skafferi, fan va mkt äckligt det var där! Usch... Men nu är det rent och fint och fräscht!

Innan jobbet idag så blidde det en liten sväng till Stinsen med min älskling. Vi åkte dit för att byta en tröja som han fick av mig, men när vi kom in i Stinsen så kom vi på att vi glömt den hemma, bra där! Så det blidde lite shopping istället. I påsen fick vi med oss en jacka till mig och en t-shirt till honom!
Hade tänkt att visa en bild, men orkar inte fota och hittade ingen bild på Carlings hemsida. Så ni får helt enkelt föreställa er en snygg kort svart jacka i mockaimmitation och silverdetaljer... Fint va?

Och nu så kallar sängen. Känns ju egentligen som att man skulle kunnat ta en patientsäng o slaggat i inatt eftersom det i stort sett bara blir att åka hem o  vända....
Aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0