OPS.

Råkade visst lova lite för mycket igårkväll!
Ni får lite update nu istället.
Klarade löpningen på 9 minuter (10 var gränsen). Så nu känner jag mig lite lugnare. Men är istället lite orolig för 75 kilos dockan jag ska släpa på. Men det löser sig. Eller?
Var iallafall ute och sprang idag. Jobbigt som FAN. Skönt iallafall att jag slapp undan regnet.
Nu ska jag hem till Basti och se Avatar igen. Imorgon bitti har jag sovmorgon, ska nämligen göra min första kvällstjänstgöring, 13-21 istället för 7.30-16. Ska bli intressant. Och så kommer jag att ha de varje torsdag framöver. Så jag hoppas att de blir bra. Men det blir det nog.

Jaha nu ska jag bege mig ut i monsunregnet.
Hare bra hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0