apor.

Igår efter jobbet mötte jag upp Jessica för en (två) öl på Fridays. Efter ett tag kom även Basti svepande för att joina oss. När vi druckit upp våran dricka begav vi oss på en vandring som kändes oändlig. De var proppfullt på alla bussar och spårvagnar och varenda taxi i hela stockholm verkade upptagen för att köra alla Hoffmaestrofan till Gröna Lund. Tillslut kom vi fram och in på Grönan, jag fick som jag ville och fick åka en karusell. Sen förvandlades grönan till rena rama djungeln med apor som klättrade på tak och knuffades. Efter 6 låtar gav vi upp och gick därifrån. Har nog aldrig i mitt liv skådat något liknande. Det var helt sjukt mycket folk!
Sen önskar jag att jag hade åkt hem, men de gjorde jag inte, hade en lite halvlam kväll som inte var särskilt upphetsande.

Därför ska jag tillbringa min kväll i alldeles underbart sällskap minus Basti. Ska nämligen hem till min kusin som fyller 35 år idag! STORT GRATTIS ZENZI, du är bäst!
Ska bli jättekul att träffa mina älsklingsungar Mulo och Junior också. Älskade ungar som alltid får mig att bli glad!

Ha en trevlig helg. Simma lugnt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0