den lilla lördagen

Är lite halv slut efter att ha jobbat i 12 timmar i sträck idag. Blidde lite övertid till mig idag nämligen! Men npg om tråkigheter, imorgon är de 4 veckor kvar tills jag och min prins åker till London, WEY, längtar! I söndags inhandlade jag en ny byrå som jag hoppas kunna fylla med lite smaskigheter från smaskiga butiker i London :)

Igår skickade jag in ansökan nummer 2 till polisen, nu är de bara att hålla tummarna för att jag går hela vägen denna gång. VILL VILL VILL. VILL SÅ MYCKET ATT JAG NÄSTAN DÖR! Så snälla gud, hör mina böner!

Nu ska jag duscha bort min fina ansiktsmask och sen blire lite efterlyst, imorgon börjar jag 1, men innan de ska jag vara hundvakt åt lilla Waki som ska mysa med mig! MYSMYS!

Love på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0