Guess what?

Jag är megaförkyld! Ovanligt va? Men de ska förmodligen inte kunna stoppa mig. För i helgen blir de rabalder. Skulle egentligen behöva vila, men what the hell. Imorgon blir de kalas hos Anna som fyllde 20 år i Onsdags, bättre sent än aldrig..! Sen är de bara att ladda om ordentligt på lördag för då blir de kräftskiva för hela slanten. Hoppas att hälsan håller.

Har inte så mycket annat att tillägga. Var hos tandläkaren idag, hade början till hål i visdomständerna i överkäken. Ska fylla i och putsa dom om några veckor och de kalaset kommer attg gå på 950 kronor. BA??????
Mamma säger att jag ska dra ut dom på en gång. Jag är tveksam, mycket tveksam.

Godnatt och Adjö!



Jag är fruktansvärt hälsosam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0