OPS.

Oj vilken rutten uppdatering av mig. Ber så hemskt mycket om ursäkt.
Det har inte hänt så mycket sen sist. Har börjat träna igen. Känns bra. Jobbar som aldrig förr. Känns också bra.
Det är Fredag imorgon. Känns superbra.

Hur har ni det då? Allt flyter på eller?

På lördag ska jag plåga mig själv, jag ska nämligen springa Topploppet. Jag anser då att jag blev tvingad. Det var min käre vän Nina som utnyttjade en trött kvinnas svaga psyke. Och vips, så övertalade hon mig i ett av mina svagare ögonblick. Darn.

Nog om detta. Nu ska jag sova, en jobbdag till innan helg.

Pusss!

Kommentarer
Postat av: julia

Hejj söt blogg ;)

Jag har just nu frågestund på min blogg,

jag skulle bli skit glad om du ställde några frågor.

Kram ! ;)

2010-10-01 @ 19:19:35
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0