ett nytt försök.

Okej, så nu ska jag ge det här med bloggen ett nytt försök såhär nu när det börjar bli vår och jag sakta börjar komma ur idet och se ljuset igen.

Ni ska få en liten snabb uppdatering om vad som händer i mitt liv (det kommer att gå ganska snabbt)

1. Jag jobbar kvar på samma jobb (där jag nu fått en ny chef och många av mina kollegor antingen slutar eller får barn)
2. Jag har börjat plugga på SU, Juridisk översiktskurs (Jöken) 15 hp. På kvällstid vid sidan av jobbet.
3. Försöker spara pengar till eget boende
4. Ska resa till farmor på Teneriffa med min prins i början av april
5. Har börjat spela fotboll igen i ett farmarlag (vi heter Edsvikens FK).

Så med andra ord är allt ungefär som vanligt i mitt lilla liv!

Helgen är snart till ända och jag har haft en mycket lugn men mysig helg.
I fredagskväll efter jobbet lagade jag och basti tacos hemma hos honom och låg o halvslumra vid tvn som två pensionärer, så skönt. All credd till att festa men ibland kan det vara så otroligt skönt att bara ligga i fosterställning och mysa tills man nästan får liggsår.
Igårkväll var vi hembjudna till Paulina på Ekis hos hennes mamma. MYS var det med men denna gång med lite vin som dryck. De andra tjejerna drog vidare ut och jag, malla och lissan drog vore uppenbarelser hemåt vid 11 snåret.
Hade en sjukt lyckad utgång förra helgen och kände att jag kunde leva på den även denna helg så jag beslöt mig för att inte gå ut och bränna onödiga pengar (jag nämnde ju att jag försöker spara pengar + att vi ska resa till solen snart)

Imorgon fyller min bästa vän i hela världen år och jag ska dit på födelsedagsmiddag efter jobbet. Resten av veckan kommer att bli sjukt intensiv med jobb och skola tisdag, onsdag och torsdag kväll. Så nu kom jag just på att jag måste börja läsa ur civilrättsboken, inför tisdagens föreläsning.

Ha en trevlig kväll allihopa.

Vi hörs snart igen. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0