sömn.

Godafton! Är så trött så att jag knappt vet mitt eget namn längre.
Det har verkligen varit fullrulle hela veckan! Känns som om sömn är det enda jag vill ha nu.
Inte bara en natts sömn, utan typ en hel veckas sömn! Men eftersom det inte är möjligt så får man bita ihop och köra på som vanligt. Jobb, skola, någon form av socialt liv och något träningspass.
Imorgon skulle jag egentligen gått på en föreläsning i arbetsrätt men känner mig sjukt omanad så jag stannar nog hemma och pluggar hemifrån. Har ju trots allt en dugga den 21 mars som jag känner att jag måste försöka plugga lite inför. Och eftersom jag vill ha något slags liv på helgen också så är mitt enda lediga alternativ denna vecka imorgon kväll.

Jag drömmer om köprätt, arbetsrätt, avtalsrätt och all annan rätt så om jag inte lärt mig något så har jag pluggat i sömnen helt i onödan flera nätter i rad nu.

Sömn var det ja, godnatt.



Snart blire sol och bad iallfall... längtar ihjäl mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0