Tenerife here we come.

Igår bokade vi äntligen en liten solvecka. 5-12 april drar vi till lite varmare breddgrader och solar, badar och njuter! Välbehövligt vill jag lova er. Känns sjukt att jag ska visa Sebastian hur det är i min andra del av släkten, det är ju trots allt en stor skillnad. Mentaliteten och sättet är så annorlunda. Men det ska bli galet roligt!
Det är full snurr för övrigt. Har lite hemligheter på g och sen är det de gamla vanliga, skola, jobb. Dugga på måndag (PANIK).
Imorgon slipper jag mina vanliga arbetsuppgifter för en dag, för då ska jag nämligen på planeringsdag. Efteråt ska hela medicinkliniken på middag på Kung Carls Bakficka. Ska bli skoj!

Ohoj på er!







Mina små knyten var på besök i lördags, jag e dock inte lika rolig längre, Musslan är numer deras nya leksak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0