The fighter

Goddag allesammans!
Här sitter jag i min säng med datorn och 4 böcker som stirrar på mig och skriker LÄS MIG. Jag tänker att jag kanske ska skicka ut dom genom fönstret men det vore ju lite korkat eftersom jag måste gå ner o hämta upp dom igen då.

Iallafall. Igår var jag och Basti på bio och såg The fighter, grym film! Längesen jag såg en riktigt bra film och speciellt på bio. Kan verkligen rekommendera den om ni har ett biobesök inplanerat inom en snar framtid.

Ikväll blir de till att fira Lisette. Men inte som vi brukar göra (middag och utgång). Nej ikväll blir det sova över kalas! Tur att man har blivit stor tjej nu som kan gå på sådana kalas. När jag var liten hade jag s.k "sova över skräck" och sova över kalas var bland det värsta jag visste. Men not anymore! Tur är väl det.

Nu kallar plugget.

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0